miercuri, 13 noiembrie 2013

DIMINEATA IMPREUNA pentru Sandra

update: eveniment incheiat!! s-au adunat 3730 lei pentru familia Ladar! va multumim tuturor si fiecaruia in parte!

ATENTIE!!!!! va rog dati vestea mai departe!!!! datorita unor probleme organizatorice cu cei de la Transylvania College, AM SCHIMAT LOCATIA!!!!! multumim Sandra si multumim Dr. Ramona Grosu care ne ofera gratis sala MARIO DANCE str Bibliotecii, complex Posta Marasti, et.1 VA ASTEPTAM!!!


am o invitatie pentru un moment frumos si in relaxare



o dimineata petrecuta IMPREUNA, cu zambete si energie, cu tot ce mai aduc copiii nostri in viata noastra, cu povesti si joaca.... cu firesc... cu MANCARE buna, cu ganduri bune, cu energie canalizata catre Sandra pentru ca ea e "scuza" care ne aduna de data asta.
DAR evenimentul asta il creez din nou PENTRU VOI, oameni minunati care raspundeti pozitiv la fiecare invitatie de sprijin si mobilizare. va fi o dimineata in care va invit SA VA SARBATORIM!! sa ne uitam la cat de minunati oameni avem in jurul nostru. sa ne oferim clipe de relaxare si bine...
Sandra e omul care pentru mine inseamna DARUIRE. si cand am aflat ca trece printr-o situatie in care ajutorul nostru i-ar fi bine-venit, mi s-a parut cea mai buna ocazie sa nu mai asteptam ca lucrurile sa se re-echilibreze singure, ci sa ACTIONAM, sa facem ca Sandra sa simta ca tot ce a oferit pana acum, primeste inapoi!
asa ca va invit sa DARUIM pentru Sandra
gandul meu pentru acest eveniment este sa ne intalnim doar de dragul de a fi una cu alta si sa ne gasim "scuze" pentru a oferi niste bani care sa fie de folos in momentul asta in viata familiei Ladar
ei nu cer bani oferta am facut-o eu ei isi vad de viata si isi gasesc incet un nou echilibru chiar daca limitele le sunt intinse spre zone unde nu si-au imaginat ca vor trebui sa ajunga.... dar o fac cu atata gratie
oferta MEA a venit gandindu-ma ca in drumul asta pe care ei il au de parcurs, presiunea de a aduna banii necesari terapiei si supravietuirii, e o presiune pe care nu o vad necesara. cred, simt, ca si-ar putea canaliza energia inspre altceva. inspre VINDECARE, inspre bine....
asa ca va invit SA NE MOBILIZAM noi si haideti sa o facem cu usurinta, asa cum am facut-o de fiecare data
in primul rand haideti SA NE ADUNAM! CAT MAI MULTI!!!! HAIDETI SA VENIM CU COPII, CU SOTI, CU BUNICI!!! SA FIM MUUUUUULTI!!!!
apoi, as zice ca vreo 2-3 mamici (nu multe!!!!) sa ne faca ceva bun de papat. sa umplem un bufet cu bunataturi!! (la "picnicul" din vara am fost data pe spate de ce au gatit mamicile!!)
iar cei care venim, sa SAVURAM, si sa CUMPARAM bunataturile, iar banii sa mearga pentru Sandra. chiar daca am si adus mancare, scopul este SA CUMPARAM!!!! sa adunam banuti pentru ei!!
ce ziceti?
veniti cu ganduri GENEROASE si burtile pregatite pentru minuni culinare asa cum doar mamicile de pe grupul asta stiu sa faca?

mai propun un coltisor in care cine face lucrusoare handmade si vrea sa le ofere PENTRU SANDRA, sa le aduca.va fi un spatiu (nu chiar targ, si axat doar pe lucruri facute de mana!) din care sa ne putem lua cadouri de Craciun de exemplu...

deci ce ziceti?
ne cream o dimineata de sambata relaxata IMPREUNA?"

CAND: 23 noiembrie 2013, intre 10.00 si 13.00 UNDE: sala MARIO DANCE str Bibliotecii, complex Posta Marasti, et.1
CE: DIMINEATA relaxata IMPREUNA pentru Sandra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu